Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Uplatnění aktivizačních metod ve výuce tělesné výchovy na základních školách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14510%2F12%3A00079404" target="_blank" >RIV/00216224:14510/12:00079404 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-5933-2012" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-5933-2012</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-5933-2012" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.M210-5933-2012</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Uplatnění aktivizačních metod ve výuce tělesné výchovy na základních školách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výuka je náročný a zdlouhavý proces, který představuje hlavní náplň učitelského povolání. Pro úspěšnost školské reformy je zapotřebí, aby učitelé vkládali do výuky inovativní prvky a využívali rozmanité vyučovací metody k naplnění všech cílů vzdělávání.Pedagog by měl volit metodické postupy tak, aby žáci získávali poznatky vlastními aktivitami prostřednictvím vhodných výukových metod. Správně vyprojektovaná výuka s použitím aktivizujících metod výuky, rozvíjí u žáků požadované klíčové kompetence. V našem výzkumném šetření, uskutečněném na základních školách, jsme pomocí dotazníku hledali odpověď, zda učitelé tělesné výchovy znají metody aktivního učení a které z vybraných metod uplatňují ve svých hodinách. Námi realizované šetření ukazuje, že učitelétělesné výchovy většinou metody aktivního učení znají a vybrané metody se snaží ve svých hodinách uplatňovat.

  • Název v anglickém jazyce

    Applying activating methods in teaching physical education in primary schools

  • Popis výsledku anglicky

    Teaching is a challenging and lengthy process, which is the main content of the teaching profession. For the success of school reform is needed to put their teachers in the teaching of innovative features and use a variety of teaching methods to meet allthe goals of education. The educator should choose methodologies so that students acquire knowledge of their own activities through appropriate teaching methods. A properly-designed instruction using activating teaching methods, develop pupils' key competencies required. In our research, performed in primary schools, we sought to answer a questionnaire, whether physical education teachers know the methods of active learning, and that the selected methods applied in their classes. Our realized investigation shows that physical education teachers usually know the methods of active learning, and some methods are trying to apply in their classes.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AK - Sport a aktivity volného času

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Soudobé podněty v pedagogice tělesné výchovy I

  • ISBN

    9788021059320

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    58-71

  • Počet stran knihy

    158

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly