Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

UPLATNĚNÍ AKTIVIZAČNÍCH METOD VE VÝUCE TĚLESNÉ VÝCHOVY NA ZÁKLADNÍCH ŠKOLÁCH

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14510%2F14%3A00075316" target="_blank" >RIV/00216224:14510/14:00075316 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-6666-2014" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-6666-2014</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-6666-2014" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.M210-6666-2014</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    UPLATNĚNÍ AKTIVIZAČNÍCH METOD VE VÝUCE TĚLESNÉ VÝCHOVY NA ZÁKLADNÍCH ŠKOLÁCH

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výuka je náročný a zdlouhavý proces, který představuje hlavní náplň učitelského povolání. Pro úspěšnost školské reformy je zapotřebí, aby učitelé vkládali do výuky inovativní prvky a využívali rozmanité vyučovací metody k naplnění všech cílů vzdělávání.Pedagog by měl volit metodické postupy tak, aby žáci získávali poznatky vlastními aktivitami prostřednictvím vhodných výukových metod. Správně vyprojektovaná výuka s použitím aktivizujících metod výuky rozvíjí u žáků požadované klíčové kompetence. V našem výzkumném šetření, uskutečněném na základních školách, jsme pomocí dotazníku hledali odpověď na to, zdali učitelé tělesné výchovy znají metody aktivního učení a které z vybraných metod uplatňují ve svých hodinách. Námi realizované šetření ukazuje, že učitelé tělesné výchovy většinou metody aktivního učení znají a vybrané metody se snaží uplatňovat ve svých hodinách.

  • Název v anglickém jazyce

    APPLICATION ACTIVATION METHODS IN TEACHING PHYSICAL EDUCATION AT ELEMENTARY SCHOOLS

  • Popis výsledku anglicky

    Teaching is a difficult and long process which constitutes of the core of the teaching profession. School reform requires teachers to put their learning into innovative features and use a variety of teaching methods to meet all the objectives of education. Teachers should choose methodologies so that students acquire knowledge of their own activities through appropriate teaching methods. Well-designed lessons using activating methods for pupils develop the required core competencies. In our research study performed at elementary school we are using a questionnaire on what teachers of physical education have knowledge about active learning methods and how they apply these methods in their classes. Our realized investigation shows that teachers of physical education know the active learning methods and some methods of trying to implement in their classes.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AK - Sport a aktivity volného času

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Výzkum ve sportovním tréninku V

  • ISBN

    9788021066656

  • Počet stran výsledku

    19

  • Strana od-do

    80-98

  • Počet stran knihy

    160

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly