Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

THE USE OF INFORMATION TECHNOLOGY IN NON-FORMAL EDUCATION AND LEARNING OF HANDBALL COACHES

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14510%2F13%3A00072065" target="_blank" >RIV/00216224:14510/13:00072065 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    THE USE OF INFORMATION TECHNOLOGY IN NON-FORMAL EDUCATION AND LEARNING OF HANDBALL COACHES

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Information and Communication Technology (ICT) play an increasingly important role in the gradation of the coaching profession. Our empirical research targets this area, specifically questions the use of ICT in non-formal education and informal learningcoaches handball. Empirical research was to analyze the specific forms and methods of use of information technology (video channels, social networks, electronic databases, websites, computer programs, smart phones, etc.) in non-formal education and informal learning of coaches. The research had two phases. In the first phase was used a questionnaire which was then distributed to coaches, couching various sports. Data were collected from 200 coaches. After quantitative evaluation survey were made case studies (interviews) with three selected coaches of handball. The research showed that ICT trainers commonly used both in personal life and their coaching.

  • Název v anglickém jazyce

    THE USE OF INFORMATION TECHNOLOGY IN NON-FORMAL EDUCATION AND LEARNING OF HANDBALL COACHES

  • Popis výsledku anglicky

    Information and Communication Technology (ICT) play an increasingly important role in the gradation of the coaching profession. Our empirical research targets this area, specifically questions the use of ICT in non-formal education and informal learningcoaches handball. Empirical research was to analyze the specific forms and methods of use of information technology (video channels, social networks, electronic databases, websites, computer programs, smart phones, etc.) in non-formal education and informal learning of coaches. The research had two phases. In the first phase was used a questionnaire which was then distributed to coaches, couching various sports. Data were collected from 200 coaches. After quantitative evaluation survey were made case studies (interviews) with three selected coaches of handball. The research showed that ICT trainers commonly used both in personal life and their coaching.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AK - Sport a aktivity volného času

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    18. ročník Medzinárodnej vedeckej konferencie o športe

  • ISBN

    9788022740869

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    STU Bratislava

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    5. 12. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku