Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vytvoření a využití multimediálního materiálu pro výuku sportovní gymnastiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14510%2F13%3A00079412" target="_blank" >RIV/00216224:14510/13:00079412 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-6192-2013" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-6192-2013</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-6192-2013" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.M210-6192-2013</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vytvoření a využití multimediálního materiálu pro výuku sportovní gymnastiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato kapitola vznikla na základě práce, jejímž cílem bylo vytvořit multimediální učební materiál pro sportovní gymnastiku a ověřit efektivitu jeho použití ve výuce studentů tělesné výchovy na vysoké škole. Výzkumná otázka byla statisticky řešena s využitím jednofaktorového experimentu, do něhož jako nezávislá proměnná vstupovala změna metody výuky u experimentálních skupin. Závislou proměnnou byla změna úrovně osvojených pohybových dovedností. Výsledky potvrdily pozitivní vliv využití multimediální učebnice na efektivitu vzdělávacího procesu. Dále byl pomocí dotazníků vyhodnocen postoj studentů experimentálních skupin k této inovativní metodě.

  • Název v anglickém jazyce

    The creation and use of multimedia materials for teaching gymnastics

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter was based on the work, which aimed to create a multimedia learning material for gymnastics and verify the effectiveness of its use in teaching physical education students at the college. The research question was statistically solved using single factor experiment, in which the independent variable entered change teaching methods in experimental groups. The dependent variable was the change in the level of acquired motor skills. The results confirmed the positive effect of the use of multimedia textbooks on the effectiveness of the educational process. It was also evaluated using questionnaires attitude experimental groups of students to this innovative method.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AK - Sport a aktivity volného času

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Výzkum ve sportovním tréninku I

  • ISBN

    9788021061910

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    76-90

  • Počet stran knihy

    151

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly