Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Didaktika úpolů ve školní tělesné výchově

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14510%2F14%3A00079738" target="_blank" >RIV/00216224:14510/14:00079738 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.fsps.muni.cz/impact/didaktika-upolu-ve-skolni-telesne-vychove/" target="_blank" >http://www.fsps.muni.cz/impact/didaktika-upolu-ve-skolni-telesne-vychove/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Didaktika úpolů ve školní tělesné výchově

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Učebnice je zaměřena na aktuální poznatky z teorie a didaktiky úpolů pro primární, sekundární a terciální úroveň vzdělávacího systému. Text je zaměřen na budoucí pedagogické pracovníky, kteří by měli být vybaveni kompetencemi pro kvalitní výuku úpolů. Východiskem textu je definice a systematiky úpolů, která je vytvořena s ohledem na didaktické cíle předmětu. Studenti se v učebnici dále seznámí se strukturou technických prostředků ve vybraných úpolových sportech a sebeobraně (aikidó, džúdó, karate). Důležitým předpokladem budoucích učitelů je terminologicky správné vyjadřování, učebnice proto klade velký důraz na odbornou terminologii. Na základní poznatky o didaktice úpolových systémů navazují kapitoly týkající se organizačního zajištění hodin úpolů apředevším zásad bezpečnosti výuky úpolových aktivit. Pro získání dalších poznatků studenti mohou využít rozsáhlého seznamu doporučené studijní literatury.

  • Název v anglickém jazyce

    Didactics of combatives in school physical education

  • Popis výsledku anglicky

    The textbook focuses on the current knowledge of the theory and didactics of combatives for primary, secondary and tertiary levels of the education system. The text is aimed at future teachers, who are expected to be equipped with skills for quality instruction of combatives. The text?s starting point is the definition and systematics of combatives which have been created with regard to the educational objectives of the course. Students will use the textbook to become familiar with the structure of technical resources in the selected combatives and self-defence (aikido, judo, karate). As refined terminology is an important prerequisite for future teachers, the textbook places great emphasis on technical terminology. The basic facts of didactics of combative systems are followed up by the chapters on the organizational arrangements of combatives instruction and the safety principles of teaching combative activities in particular.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AK - Sport a aktivity volného času

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů