Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Consumer´s criteria for meals selection in a cafeteria in the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14510%2F15%3A00087189" target="_blank" >RIV/00216224:14510/15:00087189 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Consumer´s criteria for meals selection in a cafeteria in the Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    It was surveyed how consumers choose their lunch in the cafeteria. The survey was conducted in The Military University of Ground Forces in Vyškov. The questionnaire was distributed to the consumers, students of military and civil department, their teachers (soldiers and civil employees). The respondents choose their meal according to their instant appetite. The food appearance is not important for the majority of soldiers and military students, but for the majority of civil students and their teachers´appearance of food is always important. In cafés and restaurants smell and appearance are the most important for both military and civilian students, while for both military and civilian teacher the most important is price. Intensity of work that a person expects after lunch affects the choice of lunch at military students only sometimes, for military and civilian teachers and civilian students rarely or never. All groups of respondents agreed that they sometimes choose the unpopular mea

  • Název v anglickém jazyce

    Consumer´s criteria for meals selection in a cafeteria in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    It was surveyed how consumers choose their lunch in the cafeteria. The survey was conducted in The Military University of Ground Forces in Vyškov. The questionnaire was distributed to the consumers, students of military and civil department, their teachers (soldiers and civil employees). The respondents choose their meal according to their instant appetite. The food appearance is not important for the majority of soldiers and military students, but for the majority of civil students and their teachers´appearance of food is always important. In cafés and restaurants smell and appearance are the most important for both military and civilian students, while for both military and civilian teacher the most important is price. Intensity of work that a person expects after lunch affects the choice of lunch at military students only sometimes, for military and civilian teachers and civilian students rarely or never. All groups of respondents agreed that they sometimes choose the unpopular mea

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AK - Sport a aktivity volného času

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Activity & Education - Physical Culture in Three European Countires

  • ISBN

    9788362750238

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    93-104

  • Počet stran knihy

    105

  • Název nakladatele

    Kazimierz Wielki University in Bydgoszcz

  • Místo vydání

    Bydgoszcz

  • Kód UT WoS kapitoly