Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komunikace měst s občany

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F07%3A00050889" target="_blank" >RIV/00216224:14560/07:00050889 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komunikace měst s občany

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zaměřuje na možnosti srozumitelného sdělení výsledků, kterých obec při svém řízení a používání různých nástrojů dosahuje. V zájmu je nastínit možnosti komunikace obce se svými občany (a případně i dalšími zájmovými skupinami). Nejdříve jsouv příspěvku prezentovány akcenty komunikace veřejné správy s občany. Dále jsou prezentovány možnosti informování občanů o záměrech a možnostech rozvoje obce, prostřednictvím vybraných nástrojů (např. strategického plánu). Součástí příspěvku je také pojednání o tom, jak vybraná města informují své občany o svých záměrech prostřednictvím vlastních internetových stránek.

  • Název v anglickém jazyce

    Town communications with citizens

  • Popis výsledku anglicky

    The article is aimed to possibilities of understandable communication of results that municipalities acquire with managing and using of different tools. On behalf of it is to describe possible ways how municipalities should communicate with citizens or other members of special interest groups. Firstly accents of communication of public service with citizens are presented. And other options of enlightening citizens about communitie s goals and chances with help of chosen tools (e.g. strategic plan) are described too. In the article is as well the exposition of ways how concrete towns inform about their intentions via communitie s web sites.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nové trendy v marketingu

  • ISBN

    978-80-8105-006-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    335-344

  • Název nakladatele

    Fakulty masmediálnej komunikácie, Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Smolenice

  • Datum konání akce

    1. 1. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku