Komunikace měst s občany
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F07%3A00050889" target="_blank" >RIV/00216224:14560/07:00050889 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komunikace měst s občany
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zaměřuje na možnosti srozumitelného sdělení výsledků, kterých obec při svém řízení a používání různých nástrojů dosahuje. V zájmu je nastínit možnosti komunikace obce se svými občany (a případně i dalšími zájmovými skupinami). Nejdříve jsouv příspěvku prezentovány akcenty komunikace veřejné správy s občany. Dále jsou prezentovány možnosti informování občanů o záměrech a možnostech rozvoje obce, prostřednictvím vybraných nástrojů (např. strategického plánu). Součástí příspěvku je také pojednání o tom, jak vybraná města informují své občany o svých záměrech prostřednictvím vlastních internetových stránek.
Název v anglickém jazyce
Town communications with citizens
Popis výsledku anglicky
The article is aimed to possibilities of understandable communication of results that municipalities acquire with managing and using of different tools. On behalf of it is to describe possible ways how municipalities should communicate with citizens or other members of special interest groups. Firstly accents of communication of public service with citizens are presented. And other options of enlightening citizens about communitie s goals and chances with help of chosen tools (e.g. strategic plan) are described too. In the article is as well the exposition of ways how concrete towns inform about their intentions via communitie s web sites.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nové trendy v marketingu
ISBN
978-80-8105-006-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
335-344
Název nakladatele
Fakulty masmediálnej komunikácie, Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
Smolenice
Datum konání akce
1. 1. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—