Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výzkum kulturních aspektů s použitím v marketingových komunikacích

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F08%3A63507487" target="_blank" >RIV/70883521:28130/08:63507487 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výzkum kulturních aspektů s použitím v marketingových komunikacích

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento příspěvek se zabývá zkoumáním českých televizních reklam na pivo s akcentem na využívání kulturních hodnot, které jsou typické pro obyvatele České republiky. Pozornost je zaměřena na oblast vlivu českých kulturních hodnot užitých při formování reklamní strategie v národní reklamě. V práci jsou analyzovány televizní reklamy na pivo pomocí vlastního výzkumu. Na základě zjištěných výsledků jsou poté profilovány jednotlivé části kreativní strategie zohledňující české kulturní prostředí.

  • Název v anglickém jazyce

    Cultural aspects resears for use in marketing communication

  • Popis výsledku anglicky

    The article is aimed to possibilities of understandable communication of results that communities acquire with managing and using of different tools. On behalf of it is to describe possible ways how communities should communicate with citizens or other members of special interest groups. Accents of communication of public service with citizens are presented first. And other options of enlightening citizens about communitie´s goals and chances with help of chosen tools are described too. In the article is as well the exposition of ways how concrete cities inform about their intentions via communitie´s web sites.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0509" target="_blank" >GA402/06/0509: Kulturní aspekty české a evropské reklamy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie: Nové trendy v marketingu.

  • ISBN

    978-80-8105-006-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita sv. Cyrila a Metoda, Fakulta masmediálnej komunikácie

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Trnava, Smolenický zámok

  • Datum konání akce

    21. 11. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku