Výzkum kulturních aspektů s použitím v marketingových komunikacích
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F08%3A63507487" target="_blank" >RIV/70883521:28130/08:63507487 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výzkum kulturních aspektů s použitím v marketingových komunikacích
Popis výsledku v původním jazyce
Tento příspěvek se zabývá zkoumáním českých televizních reklam na pivo s akcentem na využívání kulturních hodnot, které jsou typické pro obyvatele České republiky. Pozornost je zaměřena na oblast vlivu českých kulturních hodnot užitých při formování reklamní strategie v národní reklamě. V práci jsou analyzovány televizní reklamy na pivo pomocí vlastního výzkumu. Na základě zjištěných výsledků jsou poté profilovány jednotlivé části kreativní strategie zohledňující české kulturní prostředí.
Název v anglickém jazyce
Cultural aspects resears for use in marketing communication
Popis výsledku anglicky
The article is aimed to possibilities of understandable communication of results that communities acquire with managing and using of different tools. On behalf of it is to describe possible ways how communities should communicate with citizens or other members of special interest groups. Accents of communication of public service with citizens are presented first. And other options of enlightening citizens about communitie´s goals and chances with help of chosen tools are described too. In the article is as well the exposition of ways how concrete cities inform about their intentions via communitie´s web sites.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0509" target="_blank" >GA402/06/0509: Kulturní aspekty české a evropské reklamy</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie: Nové trendy v marketingu.
ISBN
978-80-8105-006-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita sv. Cyrila a Metoda, Fakulta masmediálnej komunikácie
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
Trnava, Smolenický zámok
Datum konání akce
21. 11. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—