Veřejná správa a její kvalita - požadavek participace a role elektronizace
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F08%3A00024733" target="_blank" >RIV/00216224:14560/08:00024733 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Veřejná správa a její kvalita - požadavek participace a role elektronizace
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek nejprve představuje požadavky, které vyplývají z teorie veřejné správy a české legislativy pro praxi veřejné správy. Poukazuje zde na přímé vztahy mezi definicemi, kvalitou, spokojeností a participací. Následně se zaměřuje na diskuzi možností apřekážek nových informačních a komunikačních technologií v oblasti participace. Tuto problematiku přibližuje poslední část příspěvku, která seznamuje s výsledky průzkumu webových stránek vybraných subjektů české územní samosprávy. Článek je součástí práce na projektu Grantové agentury ČR Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru (č. 402/07/1486).
Název v anglickém jazyce
Public administration and its quality - requirement of participation and the role of electronization
Popis výsledku anglicky
In its first part, the article introduces requirements that source from the public administration theory and Czech legislation and stipulate direction for public administration practice. This part introduces direct relationships between definitions and quality, satisfaction and participation. In the second part the paper deals with discussion on possibilities and constraints of ICT use in the field of e-participation and introduces selected results of web-survey of selected territorial self-governmentalinstitutions. The paper is a part of the work on the grant of the Czech Science Foundation (grant no. 402/07/1486 - Measurement of Citizens Satisfaction with Public Sector Services as Integral Part of Quality Management in Public Sector Organizations).
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F07%2F1486" target="_blank" >GA402/07/1486: Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z Mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2008
ISBN
978-80-7318-664-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
10. 4. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—