Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nákupní podmínky v nákupních centrech v České republice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F08%3A00034143" target="_blank" >RIV/00216224:14560/08:00034143 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nákupní podmínky v nákupních centrech v České republice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek prezentuje výsledky kvantitativního průzkumu realizovaného na vzorku spotřebitelů - zákazníků nákupních center v České republice. Cílem průzkumu bylo zjistit názory na vybrané otázky související s trávením času v nákupních centrech, názory na strukturu nabídky a jej využívání, faktory volby preferovaného nákupního centra a na výhody a nevýhody nákupních center. Průzkum je součástí komparativní studie nákupních center a názorů zákazníků na jejich služby a úroveň v Holandsku, Polsku a České republice.

  • Název v anglickém jazyce

    Purchasing conditions of shopping malls in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    Paper presents results of the quantitative survey realized on the sample of respondents customers of shopping centres in the Czech Republic. The aim of the survey was to find out the views on the chosen topics concerning time spending in the shopping centres, views on the supply structure and its utilization, factors of choice of the preferred shopping centre and on the advantages and disadvantages of shopping centres. The survey is a part of the comparative study of shopping centres and customers viewson their services and quality level in the Netherland, Poland and The Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0524" target="_blank" >1M0524: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vedecká rozprava k téme "trh, obchod a individuálna spotreba"

  • ISBN

    978-80-225-2633-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Ekonomická univerzita v Bratislave, Podnikovohospodárska fakulta Košice

  • Místo vydání

    Košice

  • Místo konání akce

    Košice

  • Datum konání akce

    1. 1. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku