Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kvalita řízení kvality a možné problémy praxe CAF

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F09%3A00029189" target="_blank" >RIV/00216224:14560/09:00029189 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kvalita řízení kvality a možné problémy praxe CAF

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Aktuální součástí modernizace veřejné správy v České republice je řízení kvality, které má zdokonalit její službu veřejnosti a zabezpečit, aby veřejné služby byly účelnější a byly poskytovány pro uživatele přátelštějším způsobem. Současné přístupy k řízení kvality předpokládají rozvoj kultury, která by umožňovala a podporovala komunikaci a propojení veřejné správy s potenciálně dotčenými subjekty a zahrnovala rovněž pravidelné vyhodnocování jejich spokojenosti. Praxe nástrojů řízení kvality ve veřejné správě vedla k diskuzím o kvalitě vlastního řízení kvality. Článek představuje body této diskuze, které se týkají implementace v české veřejné správě populárního nástroje CAF. Diskutované nedostatky zahrnují i možné problémy jeho praxe v souvislosti s participací potenciálně dotčených subjektů a vyhodnocováním jejich spokojenosti.

  • Název v anglickém jazyce

    Quality of quality management and potential issues of CAF in practice

  • Popis výsledku anglicky

    Quality management is among the current trends of public administration modernization in the Czech Republic aiming at improving of its service to citizens. It tries to ensure that public services are delivered more friendly and in the fit for purpose manner. Current approaches to quality management presumes development of culture which enables and facilitates communication and networking of public administration and its stakeholders and which also includes continuous evaluation of stakeholders satisfaction. Practices of quality management instruments in public administration have led to diskussions about the quality of quality management itself. The paper introduces points of such discussions which concern implmenetation of CAF that is among the most popular quality management instruements in Czech public administration. Discussed issues contain also possible problems of stakeholders participation and evaluation of stakeholders satisfaction.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F07%2F1486" target="_blank" >GA402/07/1486: Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Bílá místa teorie a černé díry reforem ve veřejném sektoru

  • ISBN

    978-80-7399-657-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Šlapanice

  • Datum konání akce

    22. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku