Spokojenost zákazníků a její měření
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F09%3A00029824" target="_blank" >RIV/00216224:14560/09:00029824 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Spokojenost zákazníků a její měření
Popis výsledku v původním jazyce
V první části kapitoly je vymezen pojem spokojenost zákazníka, objasněn diskonfirmační model spokojenosti a charakterizována role očekávání ve vztahu ke spokojenosti. Druhá část kapitoly objasňuje základní koncepce měření spokojenosti zákazníků a možnosti využití výsledků měření spokojenosti zákazníků v rámci řízení kvality v organizaci.
Název v anglickém jazyce
Customer satisfaction and its measurement
Popis výsledku anglicky
The first part of the chapter defines the term customer satisfaction, clarifies the disconfirmation model of satisfaction and characterizes the role of expectation in relation to satisfaction. The second part describes basic conceptions of customer satisfaction measurement and presents the possible ways of using the customer satisfaction measurement results for the purposes of quality management in organizations.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F07%2F1486" target="_blank" >GA402/07/1486: Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Lukášová, R. a kol. Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
ISBN
978-80-210-5112-6
Počet stran výsledku
25
Strana od-do
—
Počet stran knihy
118
Název nakladatele
Masarykova univerzita, Ekonomicko.správní fakulta
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—