Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Způsoby měření spokojenosti zákazníků a jejich využití v marketingových činnostech firmy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27360%2F01%3A00001207" target="_blank" >RIV/61989100:27360/01:00001207 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Způsoby měření spokojenosti zákazníků a jejich využití v marketingových činnostech firmy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek definuje tři základní možnosti měření spokojenosti zákazníků, uvádí souvislosti mezi mírou spokojenosti a loajality a vymezuje tato měření jako součást marketingových aktivit firem.

  • Název v anglickém jazyce

    The ways of customer satisfaction measurement and their use within company marketing activities

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with defining of three basic possibilities of customer satisfaction measurements, describes linkage between customer satisfaction level and loyalty and defines this measurement as a part of company marketing activities.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JS - Řízení spolehlivosti a kvality, zkušebnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA101%2F01%2F0369" target="_blank" >GA101/01/0369: Rozvoj metod a procesů měření v systémech managementu jakosti</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2001

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    : Kvalita fenomén marketingu

  • ISBN

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    17-20

  • Název nakladatele

    CIMA

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    14. 11. 2001

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku