Způsoby měření spokojenosti zákazníků a jejich využití v marketingových činnostech firmy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27360%2F01%3A00001207" target="_blank" >RIV/61989100:27360/01:00001207 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Způsoby měření spokojenosti zákazníků a jejich využití v marketingových činnostech firmy
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek definuje tři základní možnosti měření spokojenosti zákazníků, uvádí souvislosti mezi mírou spokojenosti a loajality a vymezuje tato měření jako součást marketingových aktivit firem.
Název v anglickém jazyce
The ways of customer satisfaction measurement and their use within company marketing activities
Popis výsledku anglicky
The paper deals with defining of three basic possibilities of customer satisfaction measurements, describes linkage between customer satisfaction level and loyalty and defines this measurement as a part of company marketing activities.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JS - Řízení spolehlivosti a kvality, zkušebnictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA101%2F01%2F0369" target="_blank" >GA101/01/0369: Rozvoj metod a procesů měření v systémech managementu jakosti</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
: Kvalita fenomén marketingu
ISBN
—
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
17-20
Název nakladatele
CIMA
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
14. 11. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—