Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The satisfaction of clients in the banking sector

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F14%3A43871868" target="_blank" >RIV/70883521:28120/14:43871868 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Spokojnosť klientov v bankovom sektore

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V tejto monografií skúmame problematiku spokojnosti bankových zákazníkov. V úvode monografie analyzujeme postavenie klienta v obchodnom systéme komerčnej banky. V tejto časti sme predstavili model spotrebiteľského správania sa ekonomických subjektov v nákupnom procese, definíciu spokojnosti a spôsob merania a hodnotenia spokojnosti zákazníkov, segmentáciu klientov. Zároveň sme definovali význam spokojnosti klienta pre manažment komerčnej banky, predstavili sme koncept ?satisfaction mirror? a význam spokojnosti a lojality klienta v kontexte finančnej výkonnosti banky. V záverečnej časti monografie prezentujeme výsledky vlastného vedeckého výskumu. V tejto časti sme porovnali celkovú spokojnosť, faktory spokojnosti a nespokojnosti bankových klientov v Českej a Slovenskej republike, realizovali sme výskum spokojnosti českých a slovenských bankových zamestnancov v kontexte akceptácie klientskych potrieb a predstavili sme najnovšie výsledky spokojnosti českých bankových klientov.

  • Název v anglickém jazyce

    The satisfaction of clients in the banking sector

  • Popis výsledku anglicky

    In this monograph we examine the issue of bank customer satisfaction. The introduction monograph analyzing the status of the client in the trading system of commercial banks. In this section, we introduce a model of consumer behavior of economic agents in the buying process, definition of satisfaction and measurement and evaluation of customer satisfaction, customer segmentation. We also define the importance of customer satisfaction for the management of commercial banks, we introduce the concept of "satisfaction mirror" and the importance of customer satisfaction and loyalty in the context of the financial performance of banks. The final section of the monograph presents the results of its own scientific research. In this section, we compared the overall satisfaction, satisfaction and dissatisfaction factors of bank customers in the Czech and Slovak Republics, we conducted research into the satisfaction of the Czech and Slovak bank employees in the context of the acceptance of client

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-8154-095-0

  • Počet stran knihy

    116

  • Název nakladatele

    GEORG

  • Místo vydání

    Žilina

  • Kód UT WoS knihy