Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F09%3A00029826" target="_blank" >RIV/00216224:14560/09:00029826 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kniha se zabývá problematikou měření spokojenosti občanů jako zákazníků organizací veřejného sektoru, a to v kontextu řízení kvality veřejných služeb. Cílem autorů bylo zmapovat, utřídit a syntetizovat současnou poznatkovou bázi týkající se chápání pojmukvalita veřejných služeb a měření spokojenosti občanů s veřejnými službami a poskytnout čtenářům: 1. systematicky zpracovaný text prezentující současný stav poznání a problémy současné praxe v dané oblasti, 2. přehled metodických postupů pro přípravu arealizaci měření spokojenosti občanů s veřejnými službami. Kniha reaguje na aktuální potřeby manažerské praxe a poskytuje čtenářům poznatky, které nebyly v daných souvislostech v našich podmínkách dosud zpracovány.

  • Název v anglickém jazyce

    Measurement of citizen satisfaction with public services as integral part of quality management in public sector organizations

  • Popis výsledku anglicky

    The book deals with the issue of the satisfaction measurement of citizens as clients of public sector organizations in the context of quality management of public services. The authors objective was to study, classify and synthesize the current knowledgebase concerning the understanding of the term public service quality and the measurement of citizen satisfaction with public services, and to provide the readers with: 1) a systematically arranged text which presents the current state of knowledge and the issues of the current practice in the particular area; and 2) an overview of methodical procedures used for the preparation and implementation of the measurement of citizen satisfaction with public services. The book responds to the current needs of the managerial practice and provides knowledge that has not been processed so far within this framework in our conditions.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F07%2F1486" target="_blank" >GA402/07/1486: Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů