Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Veřejné služby a jejich specifika

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F09%3A00030046" target="_blank" >RIV/00216224:14560/09:00030046 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Veřejné služby a jejich specifika

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text v kapitole 2 uvedené publikace shrnuje specifika veřejných služeb, představuje existující koncepce kvality v kontextu veřejných služeb a nástroje řízení kvality veřejných služeb (zde se text zaměřuje především na uvedení jejich důrazu na měření spokojenosti občanů).

  • Název v anglickém jazyce

    Public services and their specifics

  • Popis výsledku anglicky

    This text which is situated in the 2nd chapter of the academic book - outlines the specifics of public services, introduces existing concepts of quality management of public services as well as functions of quality management instruments that are being used (with regard to the instruments the text concentrates on their emphasize on citizens' satisfaction measurement in particular).

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F07%2F1486" target="_blank" >GA402/07/1486: Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru

  • ISBN

    978-80-210-5112-6

  • Počet stran výsledku

    23

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    118

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly