Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Segmentation of corporate clients in a bank

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F12%3A00061873" target="_blank" >RIV/00216224:14560/12:00061873 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Segmentation of corporate clients in a bank

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The goal of this paper is to define applicable segmentation criteria for corporate banking clients based upon analyses of corporate client needs. In the first section, I summarize the principles of segmentation and segmentation specifically as it relatesto bank strategy. I further analyze client needs and developments in business in the Czech Republic. Applicable segmentation criteria are proposed based upon corporate client need analyses and on a comparison of the segmentation criteria used by leadingfinancial institutions in the Czech Republic and the European Union.

  • Název v anglickém jazyce

    Segmentation of corporate clients in a bank

  • Popis výsledku anglicky

    The goal of this paper is to define applicable segmentation criteria for corporate banking clients based upon analyses of corporate client needs. In the first section, I summarize the principles of segmentation and segmentation specifically as it relatesto bank strategy. I further analyze client needs and developments in business in the Czech Republic. Applicable segmentation criteria are proposed based upon corporate client need analyses and on a comparison of the segmentation criteria used by leadingfinancial institutions in the Czech Republic and the European Union.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    European Financial Systems 2012

  • ISBN

    9788021059405

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    207-213

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    ESF MU Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000316422800036