Nadnárodní společnosti v České republice :vývojové trendy, organizace a řízení, kultura a odpovědnost
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F13%3A00069895" target="_blank" >RIV/00216224:14560/13:00069895 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nadnárodní společnosti v České republice :vývojové trendy, organizace a řízení, kultura a odpovědnost
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace je založena na výzkumu provedeném v rámci Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity a poskytuje s pomocí rozsáhlé rešerše tuzemské i zahraniční literatury komplexní vhled do problematiky organizace a řízení nadnárodních společností. Na základě kvalitativního a kvantitativního výzkumu celkem 335 poboček nadnárodních společností byla problematika nadnárodních společností aktualizována a zakotvena do širších souvislostí. Výsledkem je zpracování šesti vzájemně provázaných tematických okruhů, které se věnují vzniku a rozvoji nadnárodních společností, jejich vstupu na český trh, formám uspořádání, organizaci a řízení, kultuře a v neposlední řadě společenské odpovědnosti.
Název v anglickém jazyce
Multinational companies in Czech Republic: trends, organization and management, culture and responsibility
Popis výsledku anglicky
The publication is based on research carried out in the faculty of Economics and Administration of Masaryk University. It provides a complex comprehensive insight into the problems of organization and management of multinational companies with the aid ofextensive both domestic and foreign literature search. Based on the qualitative and quantitative research of 335 subsidiaries of multinational companies, the issue of multinational companies was updated and embedded in a broader context. The result is the processing of six interrelated topics that deal with the origin and development of multinational companies, their entry into the Czech market, forms of organization, organization and management, culture and social responsibility.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
9788074004780
Počet stran knihy
211
Název nakladatele
C.H. Beck
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—