Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Context effects in consumer decision making

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F14%3A00077644" target="_blank" >RIV/00216224:14560/14:00077644 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Context effects in consumer decision making

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This study investigates the impact that dominated alternatives introduced into the choice set have of preference shifts in respondents. An experiment has been conducted, examining mainly various decoy types and their perfomance. Further investigation wasconducted to see what the role of personal traits, such as Need for Cognitive Closure, is. Limitations of the research are discussed and further directions are outlined.

  • Název v anglickém jazyce

    Context effects in consumer decision making

  • Popis výsledku anglicky

    This study investigates the impact that dominated alternatives introduced into the choice set have of preference shifts in respondents. An experiment has been conducted, examining mainly various decoy types and their perfomance. Further investigation wasconducted to see what the role of personal traits, such as Need for Cognitive Closure, is. Limitations of the research are discussed and further directions are outlined.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů