Uplatnění absolventů studijního oboru Sociální pedagogika (UTB ve Zlíně) v praxi
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F09%3A63508027" target="_blank" >RIV/70883521:28150/09:63508027 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Uplatnění absolventů studijního oboru Sociální pedagogika (UTB ve Zlíně) v praxi
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek autorů představuje výsledky výzkumného šetření, které bylo zaměřeno do oblasti uplatnitelnosti absolventů v praxi. Autoři prezentují některé výsledky dotazníkového šetření, které slouží jako základ k dalšímu šetření v oblasti rozvoje a monitoringu dovedností a kompetencí sociálního pedagoga v praxi a v přípravě na pracovní poměr. Ve výzkumném šetření se autoři zaměřili na monitoring základních dovedností a jazykové kompetence jako i na spokojenost z teoretickou a praktickou průpravou v průběhustudia na VŠ. Druhá část výzkumního šetření pojednává o adaptabilitě absolventů v pracovním poměru. V závěru studie autoři navrhují závěry a možnosti dalšího výzkumného šetření.
Název v anglickém jazyce
The Success (of TBU students) in Zlín Social Pedagogy Study Discipline Graduates in Working Practice
Popis výsledku anglicky
In this contribution, the authors present the outcomes of field research they conducted into gauging the success-rates of Social Pedagogy students in working practice. The authors set out the results of a questionnaire-based investigation, which served as the basis for further investigations into the development and monitoring of the skills, abilities and competencies of social pedagogues in praxis and in the preparation process for working in jobs in this field. In this research investigation, the autors oriented themselves on monitoring basic skills, abilities and linguistic competence as well as their satisfaction with their theoretical and practical preparation in the course of their studies at this university. The second part of the research investigation deals with the adaptability of graduates in the workplace. In the concluding part of this study, the authors suggest conclusions and possibilities for further research investigations.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F09%2F1220" target="_blank" >GA406/09/1220: Determinace a rozvoj kompetencí sociálního pedagoga v profesionální přípravě</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sociální pedagogika ve střední Evropě současný stav a perspektivy
ISBN
978-80-87182-08-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
—
Název nakladatele
Institut mezioborových studií Brno
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
14. 4. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—