Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Gamification in Knowledge Management Systems

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F14%3A00084153" target="_blank" >RIV/00216224:14560/14:00084153 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CEJM2014-2-3" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/CEJM2014-2-3</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CEJM2014-2-3" target="_blank" >10.5817/CEJM2014-2-3</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Gamification in Knowledge Management Systems

  • Popis výsledku v původním jazyce

    While computer games are extremely immersing and engaging, many companies find their knowledge management systems (KMS) to be ignored by the employees. Gamification is a way of enhancing KMS with game design elements to increase user engagement, contentcreation and satisfaction. This paper discusses what gamification in KMS is, what are the game design elements to be used and how companies can benefit from implementing gamified KMS. Furthermore, this paper provides an overview of psychological mechanisms that drive the user behavior and attitudes when using gamified KMS.

  • Název v anglickém jazyce

    Gamification in Knowledge Management Systems

  • Popis výsledku anglicky

    While computer games are extremely immersing and engaging, many companies find their knowledge management systems (KMS) to be ignored by the employees. Gamification is a way of enhancing KMS with game design elements to increase user engagement, contentcreation and satisfaction. This paper discusses what gamification in KMS is, what are the game design elements to be used and how companies can benefit from implementing gamified KMS. Furthermore, this paper provides an overview of psychological mechanisms that drive the user behavior and attitudes when using gamified KMS.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Central European Journal of Management

  • ISSN

    2336-2693

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    1

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    41-50

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus