Shopping centres in Bratislava and attributes affecting consumer´s preferences
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F15%3A00086457" target="_blank" >RIV/00216224:14560/15:00086457 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Nákupné centrá v Bratislave a atribúty ovplyvňujúce preferencie spotrebiteľov
Popis výsledku v původním jazyce
Cieľom príspevku je zhodnotenie nákupných preferencií spotrebiteľov v kontexte hlavných atribútov nákupných centier na území mesta Bratislava. Snahou autorov príspevku je analýza správania spotrebiteľov v Bratislave a ich percepcie nákupných centier v priestorových súvislostiach. Pozornosť je taktiež zameraná na vyhodnotenie relatívnej dôležitosti atribútov najviac preferovaných nákupných centier v Bratislave.
Název v anglickém jazyce
Shopping centres in Bratislava and attributes affecting consumer´s preferences
Popis výsledku anglicky
Shopping centres represent a new form of the contemporary retailing with a significantly impact on the urban spatial pattern as well as the shopping behaviour of consumer. The paper is focused on an analysis of spatial patterns of consumers behaviour andpreferences in Bratislava recent shopping centres. The relevance of selected attributes of the most preferred shopping centres has been assessed too. The analysis and assessment were based on an extensive questionnaire survey with Bratislava residents (N = 11,389). On the mesoregional level (Bratislava city districts), the preference analysis revealed three key factors leading to the preference for a particular shopping centre: retail brands (marketing/tenant mix), accessibility and environment. On themicroregional level (individual city districts, residence and shopping realized in the same neighbourhood), a routine or habit of shopping in a particular place has become important, too.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
DE - Zemský magnetismus, geodesie, geografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Geografický časopis
ISSN
0016-7193
e-ISSN
—
Svazek periodika
67
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
341-357
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—