Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nákupní spád a preference potravinářských prodejen maloobchodních řetězců v Ostravě-Porubě

Popis výsledku

Transformace maloobchodu v postsocialistických zemích střední a východní Evropy přináší do jejích měst rapidní a významné změny a to jak do struktury, tak do prostorového rozmístění prodejních jednotek a též do prostorových vzorců nákupního chování zákazníků. Hlavní otázkou práce je: Jakým způsobem reagují zákazníci na změnu maloobchodního prostředí v oblasti prodeje potravinářského sortimentu ve vztahu k preferenci a motivům návštěvy jednotlivých prodejen?

Klíčová slova

post-socialist cityretailshopping behaviour

Identifikátory výsledku

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nákupní spád a preference potravinářských prodejen maloobchodních řetězců v Ostravě-Porubě

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Transformace maloobchodu v postsocialistických zemích střední a východní Evropy přináší do jejích měst rapidní a významné změny a to jak do struktury, tak do prostorového rozmístění prodejních jednotek a též do prostorových vzorců nákupního chování zákazníků. Hlavní otázkou práce je: Jakým způsobem reagují zákazníci na změnu maloobchodního prostředí v oblasti prodeje potravinářského sortimentu ve vztahu k preferenci a motivům návštěvy jednotlivých prodejen?

  • Název v anglickém jazyce

    Shopping attraction and consumer preferences for the grocery stores chains in Ostrava-Poruba

  • Popis výsledku anglicky

    The transformation of the retail sector in Central and Eastern European post-socialist countries has brought into their cities rapid and significant changes in the structure and spatial distribution of retail outlets and shopping behaviour of consumers.Therefore, the main objective of the paper is as follows: How do consumers react to the change of retail environment in the area of food assortment in relation to preferences and motivations for choosing a particular convenience store?

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky

  • ISBN

    978-80-7318-812-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    2. 4. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

Základní informace

Druh výsledku

D - Stať ve sborníku

D

CEP

AE - Řízení, správa a administrativa

Rok uplatnění

2009