Managers' Perception of Competition in the Clothing Retailing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F03%3A00000082" target="_blank" >RIV/46747885:24310/03:00000082 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Managers' Perception of Competition in the Clothing Retailing
Popis výsledku v původním jazyce
The paper presents findings of the research focused on the most frequent chnages in competitive behaviour of clothing retailers and the impact of competition on changes in clothing retailing as perceived by retailers.
Název v anglickém jazyce
Managers' Perception of Competition in the Clothing Retailing
Popis výsledku anglicky
The paper presents findings of the research focused on the most frequent chnages in competitive behaviour of clothing retailers and the impact of competition on changes in clothing retailing as perceived by retailers.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Výuka a výzkum v odvětvových ekonomikách a podnikovém managementu na vysokých školách
ISBN
80-7194-623-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
235-239
Název nakladatele
Unierzita Pardubice
Místo vydání
Pardubice
Místo konání akce
Lázně Bohdaneč
Datum konání akce
1. 1. 2003
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—