Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Influences on Consumers Rationality

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F16%3A00091574" target="_blank" >RIV/00216224:14560/16:00091574 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Influences on Consumers Rationality

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of this paper is to evaluate key components in consumer behaviour. Consumer behaviour is influenced by several factors; one with the greatest influence is genetic predisposition of each individual and also experience and knowledge acquired during the life of the society. The consumer is often irrational even in those cases in which we could expect rational behaviour (regarding to the prevailing economic opinion and rational choice theory). People are subjects to irrational influences. These influences come from their surroundings, feelings, emotions and other sources.

  • Název v anglickém jazyce

    Influences on Consumers Rationality

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this paper is to evaluate key components in consumer behaviour. Consumer behaviour is influenced by several factors; one with the greatest influence is genetic predisposition of each individual and also experience and knowledge acquired during the life of the society. The consumer is often irrational even in those cases in which we could expect rational behaviour (regarding to the prevailing economic opinion and rational choice theory). People are subjects to irrational influences. These influences come from their surroundings, feelings, emotions and other sources.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    European Financial Systems 2016

  • ISBN

    9788021083080

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    119-124

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000385692200015