Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F13%3A33143856" target="_blank" >RIV/61989592:15210/13:33143856 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/70883521:28120/13:43870647
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality
Popis výsledku v původním jazyce
Kniha "Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality" se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování. V první části knihy jsou zpracována teoretická východiska týkající se problematiky současného stavu v oblasti marketingu, postmoderního spotřebitele, procesu reklamní komunikace, spotřebního chování, behaviorální ekonomie a vlivu iracionálních faktorů lidského chování na racionální rozhodování spotřebitele. V další části je analyzováno kupní chování spotřebitele při nákupu konkrétního produktu. Kniha přináší návrh obecných opatření pro zvýšení úspěšnosti přenosu reklamního sdělení při vlivu faktorů iracionality. Kniha vznikla za podpory projektu Interní grantové agentury UTB číslo IGA/66/FaME/10/D"Iracionalita ve spotřebním chování a její vliv na vnímání reklamního sdělení" a projektu Interní grantové agentury UTB číslo IGA/75/FaME/10/A "Výzkum a aplikace nových forem marketingové komunikace".
Název v anglickém jazyce
Rational Consumer Behavior and the Influence of Irrationality
Popis výsledku anglicky
Publication named "Rational Consumer Behavior and the Influence of Irrationality" deals with human behavior irrationality factors in consumer decision-making process. The first part of this book is dedicated to theoretical issues setting with concerningthe current situation in the field of marketing, postmodern consumer, advertising communication process, consumer behavior, behavioral economics and irrational factors influence of human behavior to rational consumer decision. There is a case study aboutconsumer behavior by purchasing a particular product in the main part. The result of this work is the hierarchical model of rational consumer behavior under the influence of irrational factors. There are also designed general measures for improvement ofthe success in the transmission advertisement by the influence of irrationality factors. This work was supported by IGA UTB, project No. IGA/75/FaME/10/A and project No. IGA/66/FaME/10/D.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-87500-33-0
Počet stran knihy
124
Název nakladatele
VeRBuM
Místo vydání
Zlín
Kód UT WoS knihy
—