Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F13%3A33143856" target="_blank" >RIV/61989592:15210/13:33143856 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/70883521:28120/13:43870647

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kniha "Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality" se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování. V první části knihy jsou zpracována teoretická východiska týkající se problematiky současného stavu v oblasti marketingu, postmoderního spotřebitele, procesu reklamní komunikace, spotřebního chování, behaviorální ekonomie a vlivu iracionálních faktorů lidského chování na racionální rozhodování spotřebitele. V další části je analyzováno kupní chování spotřebitele při nákupu konkrétního produktu. Kniha přináší návrh obecných opatření pro zvýšení úspěšnosti přenosu reklamního sdělení při vlivu faktorů iracionality. Kniha vznikla za podpory projektu Interní grantové agentury UTB číslo IGA/66/FaME/10/D"Iracionalita ve spotřebním chování a její vliv na vnímání reklamního sdělení" a projektu Interní grantové agentury UTB číslo IGA/75/FaME/10/A "Výzkum a aplikace nových forem marketingové komunikace".

  • Název v anglickém jazyce

    Rational Consumer Behavior and the Influence of Irrationality

  • Popis výsledku anglicky

    Publication named "Rational Consumer Behavior and the Influence of Irrationality" deals with human behavior irrationality factors in consumer decision-making process. The first part of this book is dedicated to theoretical issues setting with concerningthe current situation in the field of marketing, postmodern consumer, advertising communication process, consumer behavior, behavioral economics and irrational factors influence of human behavior to rational consumer decision. There is a case study aboutconsumer behavior by purchasing a particular product in the main part. The result of this work is the hierarchical model of rational consumer behavior under the influence of irrational factors. There are also designed general measures for improvement ofthe success in the transmission advertisement by the influence of irrationality factors. This work was supported by IGA UTB, project No. IGA/75/FaME/10/A and project No. IGA/66/FaME/10/D.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-87500-33-0

  • Počet stran knihy

    124

  • Název nakladatele

    VeRBuM

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS knihy