Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Etika a reklama

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509814" target="_blank" >RIV/70883521:28120/10:63509814 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Etika a reklama

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento konferenční příspěvek se zabývá vlivem neetické reklamy na příjmy firmy. V úvodní části se zaměřuje na pojmy jako neetická reklama a etický kodex reklamy. Dále charakterizuje fungování organizace Rada pro reklamu. Závěrem se příspěvek věnuje racionálnímu a iracionálnímu pohledu spotřebitele na působení neetické reklamy.

  • Název v anglickém jazyce

    Ethics and Advertising

  • Popis výsledku anglicky

    This conferential report is dealing with unethical advertisement influence on company´s incomes. In the beginning this report is focusing on terms like unethical advertisement and ethical advertisement codex. Then report characterizes how The Advertisement Council is working. In the end report deals with rational and irrational customer´s view on unethical advertisement influence.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky

  • ISBN

    978-80-7318-922-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku