Etika a reklama
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509814" target="_blank" >RIV/70883521:28120/10:63509814 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Etika a reklama
Popis výsledku v původním jazyce
Tento konferenční příspěvek se zabývá vlivem neetické reklamy na příjmy firmy. V úvodní části se zaměřuje na pojmy jako neetická reklama a etický kodex reklamy. Dále charakterizuje fungování organizace Rada pro reklamu. Závěrem se příspěvek věnuje racionálnímu a iracionálnímu pohledu spotřebitele na působení neetické reklamy.
Název v anglickém jazyce
Ethics and Advertising
Popis výsledku anglicky
This conferential report is dealing with unethical advertisement influence on company´s incomes. In the beginning this report is focusing on terms like unethical advertisement and ethical advertisement codex. Then report characterizes how The Advertisement Council is working. In the end report deals with rational and irrational customer´s view on unethical advertisement influence.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky
ISBN
978-80-7318-922-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—