Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Customer Satisfaction with Quality of Products of Food Business

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F17%3A00095892" target="_blank" >RIV/00216224:14560/17:00095892 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.vse.cz/pep/595" target="_blank" >https://www.vse.cz/pep/595</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.18267/j.pep.595" target="_blank" >10.18267/j.pep.595</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Customer Satisfaction with Quality of Products of Food Business

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article is a part of a specific research output called Quality Influence on the Performance and Competitiveness of the Company. One of the research phases is elaborated in this article; its subject is measuring customer satisfaction with the quality of food products companies in the Czech Republic. This article aim is to determine the level of customer satisfaction with the quality of food production enterprises. The partial aim of the article is to identify factors that have the greatest influence on the customer satisfaction. The research confirms close relations between customers’ quality perception, their satisfaction and the level of fulfilment of their demands.

  • Název v anglickém jazyce

    Customer Satisfaction with Quality of Products of Food Business

  • Popis výsledku anglicky

    This article is a part of a specific research output called Quality Influence on the Performance and Competitiveness of the Company. One of the research phases is elaborated in this article; its subject is measuring customer satisfaction with the quality of food products companies in the Czech Republic. This article aim is to determine the level of customer satisfaction with the quality of food production enterprises. The partial aim of the article is to identify factors that have the greatest influence on the customer satisfaction. The research confirms close relations between customers’ quality perception, their satisfaction and the level of fulfilment of their demands.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Prague Economic Papers : Quarterly Journal of Economic Theory and Policy

  • ISSN

    1210-0455

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    26

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    19-35

  • Kód UT WoS článku

    000393933100002

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85014613437