Customer Satisfaction with Quality of Products of Food Business
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F17%3A00095892" target="_blank" >RIV/00216224:14560/17:00095892 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.vse.cz/pep/595" target="_blank" >https://www.vse.cz/pep/595</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.18267/j.pep.595" target="_blank" >10.18267/j.pep.595</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Customer Satisfaction with Quality of Products of Food Business
Popis výsledku v původním jazyce
This article is a part of a specific research output called Quality Influence on the Performance and Competitiveness of the Company. One of the research phases is elaborated in this article; its subject is measuring customer satisfaction with the quality of food products companies in the Czech Republic. This article aim is to determine the level of customer satisfaction with the quality of food production enterprises. The partial aim of the article is to identify factors that have the greatest influence on the customer satisfaction. The research confirms close relations between customers’ quality perception, their satisfaction and the level of fulfilment of their demands.
Název v anglickém jazyce
Customer Satisfaction with Quality of Products of Food Business
Popis výsledku anglicky
This article is a part of a specific research output called Quality Influence on the Performance and Competitiveness of the Company. One of the research phases is elaborated in this article; its subject is measuring customer satisfaction with the quality of food products companies in the Czech Republic. This article aim is to determine the level of customer satisfaction with the quality of food production enterprises. The partial aim of the article is to identify factors that have the greatest influence on the customer satisfaction. The research confirms close relations between customers’ quality perception, their satisfaction and the level of fulfilment of their demands.
Klasifikace
Druh
J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Prague Economic Papers : Quarterly Journal of Economic Theory and Policy
ISSN
1210-0455
e-ISSN
—
Svazek periodika
26
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
19-35
Kód UT WoS článku
000393933100002
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-85014613437