The relation between the company financial brand value and the company market value
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F17%3A00097506" target="_blank" >RIV/00216224:14560/17:00097506 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The relation between the company financial brand value and the company market value
Popis výsledku v původním jazyce
to verify by data on the brand valuations and the company valuations on public markets whether the financial brand valuations contain some information on future company valuations
Název v anglickém jazyce
The relation between the company financial brand value and the company market value
Popis výsledku anglicky
to verify by data on the brand valuations and the company valuations on public markets whether the financial brand valuations contain some information on future company valuations
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50200 - Economics and Business
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Conference Proceedings
ISBN
9788075094995
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
814-822
Název nakladatele
Mendel University in Brno
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
000427306200084