Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metodologické aspekty finančně kvalitativního ohodnocování značek nekotovaných společností

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F15%3A50003673" target="_blank" >RIV/62690094:18450/15:50003673 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61384399:31110/15:00046698

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Metodologické aspekty finančně kvalitativního ohodnocování značek nekotovaných společností

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá vybranými aspekty ohodnocování značky nekotovaných společností pomocí modelu VIM. Hlavní pozornost je věnována behaviorálně kvalitativním a finančním generátorům hodnoty značky. Generátory hodnoty značky jsou analyzovány nejprve z teoretického hlediska. Následně je prezentována případová studie fiktivní společnosti, na které je modelově znázorněna aplikace našeho přístupu ke stanovení hodnoty značky. Na základě uvedených poznatků je následně vysvětleno, jak užitečné a důležité je pro reálné hodnotové řízení podniku porozumět značce a jejím generátorům, a to jak v rovině řízení rizikové expozice tohoto nehmotného aktiva, tak samozřejmě i na úrovni managementu prodejů.

  • Název v anglickém jazyce

    Behavioral-Qualitative Value Drivers in the VIM Model for Valuing Brands of Private Companies

  • Popis výsledku anglicky

    The article investigates valuation of brands of privately held companies by using the VIM modelling approach. The behavioural-qualitative and the financial dimension of brand value creation is described. Firstly, we elaborate the brand value drivers fromtheoretical point of view. Secondly, we move to a case study of a fictional company and demonstrate the application of the modelling approach. Upon the valuation analysis we demonstrate how useful, or even necessary, it is to understand brand value andits drivers for active value based management of a company, both in terms of management of sales and the risk exposure of the brand assets.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Oceňování

  • ISSN

    1803-0785

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    8

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    24

  • Strana od-do

    3-26

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus