Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Brand Value Drivers in the VIM Model: the Behaviorally-Qualitative Perspective

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F15%3A%230000178" target="_blank" >RIV/29142890:_____/15:#0000178 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61384399:31110/15:00049172

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Brand Value Drivers in the VIM Model: the Behaviorally-Qualitative Perspective

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The contribution deals with extended views on valuation of brands of privately held companies by using the VIM modeling approach. We intend to identify the behaviorally-qualitative factors and the financial value drivers of brand value creation. Arisingfrom the theoretical level we develop an approach to track interdependencies among brand value driving factors and elaborate those impacts on financial brand value creation. At the of the contribution we present a case study and show how sensitive and why the brand value is regarding various factors of influence.

  • Název v anglickém jazyce

    Brand Value Drivers in the VIM Model: the Behaviorally-Qualitative Perspective

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution deals with extended views on valuation of brands of privately held companies by using the VIM modeling approach. We intend to identify the behaviorally-qualitative factors and the financial value drivers of brand value creation. Arisingfrom the theoretical level we develop an approach to track interdependencies among brand value driving factors and elaborate those impacts on financial brand value creation. At the of the contribution we present a case study and show how sensitive and why the brand value is regarding various factors of influence.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    2015 Winter Global Business Conference Conference Proceedings

  • ISBN

  • ISSN

    1848-2252

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    77-87

  • Název nakladatele

    Innovation Institute

  • Místo vydání

    France, Tignes

  • Místo konání akce

    France, Tignes

  • Datum konání akce

    1. 1. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku