Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Behavioural-Qualitative Value Drivers in Variable Interdependent Model for Valuing Brands

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F15%3A%230000177" target="_blank" >RIV/29142890:_____/15:#0000177 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Behavioural-Qualitative Value Drivers in Variable Interdependent Model for Valuing Brands

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper analyzes the relationship between behavioral-qualitative and financial brand value drivers. The first group of factors is identified through marketing research of sales dynamics and customer satisfaction. Defining a brand from the economic andmarketing perspective and analyzing how the brand (and hence all intangible assets) contribute to the formation of the company?s financial value, allowed us to identify key behavioral-qualitative factors that determine the amount of cash flow attributable to the brand. In principle, this is the strength and relevance of brand in purchasing decisions.

  • Název v anglickém jazyce

    Behavioural-Qualitative Value Drivers in Variable Interdependent Model for Valuing Brands

  • Popis výsledku anglicky

    This paper analyzes the relationship between behavioral-qualitative and financial brand value drivers. The first group of factors is identified through marketing research of sales dynamics and customer satisfaction. Defining a brand from the economic andmarketing perspective and analyzing how the brand (and hence all intangible assets) contribute to the formation of the company?s financial value, allowed us to identify key behavioral-qualitative factors that determine the amount of cash flow attributable to the brand. In principle, this is the strength and relevance of brand in purchasing decisions.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    International Advances in Economic Research

  • ISSN

    1083-0898

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    22

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    US - Spojené státy americké

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    105-106

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus