Výkonnost podniku, spokojenost zákazníka, kvalita a její řízení v podniku – návrh koncepčního rámce pro měření vztahů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F18%3A00101452" target="_blank" >RIV/00216224:14560/18:00101452 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výkonnost podniku, spokojenost zákazníka, kvalita a její řízení v podniku – návrh koncepčního rámce pro měření vztahů
Popis výsledku v původním jazyce
Předmětem příspěvku je navržení koncepčního rámce a vhodných ukazatelů pro měření vzájemných vztahů mezi finanční výkonností, spokojeností zákazníka, kvalitou produktu a řízením kvality v podniku. Cílem článku je navrhnout model propojující výkonnost podniku, spokojenost zákazníka, řízení kvality a kvalitu produktu. Dílčím cílem článku je identifikovat jednotlivé veličiny a sestavit dotazník, který umožní tyto veličiny identifikovat, včetně identifikace vzájemných vazeb mezi zkoumanými veličinami. S využitím metody literární rešerše byly identifikovány všechny zkoumané veličiny a byl také zkonstruován dotazník k jejich měření a v případě potřeby také k vytvoření konstruktů. S pomocí identifikovaných proměnných a konstruktů lze hledat jejich vzájemné vztahy s využitím pokročilých statistických metod jako jsou vícenásobná regrese nebo modelování pomocí strukturálních rovnic.
Název v anglickém jazyce
Business Performance, Customer Satisfaction, Quality and its Management in Enterprise - Draft of Conceptual Framework for Relationship Measurement
Popis výsledku anglicky
The subject of the paper is to propose a conceptual framework and appropriate indicators to measure the relationship between financial performance, customer satisfaction, product quality and quality management in the enterprise. The aim of the article is to design a model linking enterprise performance, customer satisfaction, quality control and product quality. The partial objective of the article is to identify individual variables and to create a questionnaire to identify these variables, including the identification of the interrelationships between the variables examined. Using the literary search method, all the variables examined were identified and a questionnaire was constructed to measure and, if necessary, construct constructs. Within the identified variables, or constructs, we can also search for interrelationships using advanced statistical methods such as multiple regressions or modeling using structural equations.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA16-16260S" target="_blank" >GA16-16260S: Přístup managementu k redukci zpětných toků ve vazbě na spokojenost zákazníků a neustálé zlepšování</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nové smery v IKT, podnikovom hospodárstve a jazykovej komunikácii
ISBN
9788022545013
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
137-152
Název nakladatele
PHF EU Bratislava se sídlem v Košicích
Místo vydání
Košice
Místo konání akce
Košice
Datum konání akce
12. 4. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—