Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing of consumption

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F19%3A00112757" target="_blank" >RIV/00216224:14560/19:00112757 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Marketing spotreby

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Prvá časť monografie je zameraná na teoretické koncepcie marketingu, jeho podstatu ako aj nové prístupy a smery vývoja marketingu. Ide o všeobecný úvod do problematiky v zmysle segmentácie trhu a marketingového mixu. Charakterizovaná je podstata segmentácie, typy segmentácie a taktiež aj kritériá segmentácie trhu. Pri marketingovom mixe je naša pozornosť sústredená na produkt, cenu, distribúciu a marketingovú komunikáciu. V druhej časti monografie sme pozornosť sústredili na spotrebu a spotrebiteľov. Snažíme sa hľadať odpovede na otázku „Čo je spotreba?“ a ako sa prejavujú zmeny v spotrebe v spoločnosti. Naznačujeme aké sú trendy v spotrebe vo všeobecnosti ako aj na prípadových štúdiách. Keďže významným trendom v spotrebe je nakupovanie v nákupných centrách, posledná časť monografie je zameraná práve na nákupné centrá, ich manažment a marketing. Diskutujeme o atraktívnosti nákupných centier a ich imidži. Tak ako maloobchod, aj nákupné centrá prechádzajú rôznymi fázami životného cyklu, ktoré sú diskutované na záver tejto časti monografie.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing of consumption

  • Popis výsledku anglicky

    The first part of the monograph focuses on theoretical concepts of marketing, its essence as well as new approaches and trends of marketing development. It is a general introduction to the issue in terms of market segmentation and marketing mix. Characterized is the nature of segmentation, types of segmentation and also market segmentation criteria. In the marketing mix, our focus is on product, price, distribution and marketing communications. In the second part of the monograph we focused on consumption and consumers. We try to find answers to the question “What is consumption?” And how are the changes in consumption reflected in society. We indicate the trends in consumption in general as well as in case studies. Since shopping in shopping centers is a major trend in consumption, the last part of the monograph focuses on shopping centers, their management and marketing. We are discussing the attractiveness of shopping centers and their image. Like retail, shopping centers go through the different stages of the life cycle that are discussed at the end of this section monograph.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    9788022347730

  • Počet stran knihy

    161

  • Název nakladatele

    Univerzita Komenského v Bratislave

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Kód UT WoS knihy