Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teritoriální marketing jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Curych

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F20%3A00115911" target="_blank" >RIV/00216224:14560/20:00115911 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-9610-2020-35" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-9610-2020-35</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-9610-2020-35" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.P210-9610-2020-35</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Teritoriální marketing jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Curych

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá konceptem teritoriálního marketingu a jeho propojení s atraktivitou curyšského teritoria. V době globalizace, kdy si i sebemenší teritoria mohou konkurovat, je na místě zavést techniku, která právě vytvoří z určité lokality jeho vlastní unikát. Avšak s ohledem na regionální rozvoj, koncept pomáhá maximalizovat atraktivitu města, a tak i ekonomicky růst. Obecně strategie teritoriálního marketingu velmi dobře fungují v inovativních regionech či městech. Důvodem vybrání města Curych je právě jeho inovativní potenciál a strategie, jak rada města efektivně pracuje s prvky teritoriálního marketingu a tlačí v rozvoji na jeho dlouhodobou udržitelnost. Cílem článku je analyzovat uplatnění konceptu teritoriálního marketingu ve městě Curych pomocí metody sekundární analýzy dat. Curych je ukázkovým městem že realizace konceptu komplexního teritoriálního marketingu dokáže zvýšit atraktivnost teritoria, a tak zkvalitnit jeho rozvoj. Rada města efektivně pracuje s důležitými segmenty a zná své priority. Pro určení svých cílových skupin používá místní podnikatele, zaměstnance a residenty, návštěvníky, potenciální investory a mezinárodní podniky. Prioritami města je rozvoj a spolupráce lokálních subjektů, inovativní činnosti a atraktivita pro externí potenciální investory, což přináší městu příležitosti.

  • Název v anglickém jazyce

    Regional development based on the territorial marketing: The case of Zurich

  • Popis výsledku anglicky

    The article introduces the concept of territorial marketing and its reflection in the attractiveness of Zurich territory. Even though the process of globalization brings benefits, it also challenges the small territories to compete in the global market. Regarding regional development, the concept helps to maximize the level of the attractiveness of the city, thus economic growth. In general, territorial marketing strategies are quite successful in innovative regions, as well as cities. The primary reason for choosing such a city is precisely its innovative potential and strategy, as the city council effectively works with elements of territorial marketing and develops its territory sustainably. The article aims to analyze the relevance of the concept in the city of Zurich, applying the method of secondary data analysis. Zurich is a representative city that the implementation of the concept of territorial marketing may increase the attractiveness of the territory. The city council works effectively with important segments and knows its preferences. It uses local entrepreneurs, employees and residents, visitors, potential investors, and international companies to identify its target groups. The city's priorities are the development and cooperation of local entities, innovative activities, and attractiveness for potential external investors, which brings opportunities to the city.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50202 - Applied Economics, Econometrics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    XXIII. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. Sborník příspěvků

  • ISBN

    9788021096103

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    274-280

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku