Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Možnosti využití TPR a rozvoje fonologického/fonematického uvědomění v hodinách cizího jazyka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14640%2F09%3A00051256" target="_blank" >RIV/00216224:14640/09:00051256 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Možnosti využití TPR a rozvoje fonologického/fonematického uvědomění v hodinách cizího jazyka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek představuje učitelům možnosti využití nejrůznějších alternativních metod a přístupů při výuce anglického jazyka ve třídách, kde se nacházejí společně s intaktními žáky také žáci se specifickými poruchami učení. Cílem tohoto článku je seznámit učitele s novými trendy ve výuce cizích jazyků a ukazát, jak je možné efektivně aplikovat tyto alternativní metody a principy u žáků s různými jazykový schopnostmi.

  • Název v anglickém jazyce

    Possibilities of using TPR and development of phonological and phonemic awareness in foreign language classes

  • Popis výsledku anglicky

    The article introduces varied possibilities of using different alternative methods and attitudes to English language teaching in classes where there are educated both students with specific learning difficulties and students without them.The main aim ofthis article is to inform teachers about the new trends in teaching foreign languages and show them how to apply the alternative methods and principles effectively in mixed-ability classes.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Komenský - odborný časopis pro učitele základní školy

  • ISSN

    0323-0449

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    133

  • Číslo periodika v rámci svazku

    5

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    24-29

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus