Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pitfalls and challenges of relating testing and assessment to the CEFR at the tertiary level

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14640%2F12%3A00061877" target="_blank" >RIV/00216224:14640/12:00061877 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Pitfalls and challenges of relating testing and assessment to the CEFR at the tertiary level

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The Language Centre (LC) of Masaryk University (MU) (Czech Republic) provides language teaching of English, German, Spanish, French and Russian to nine MU faculties. In connection with a new concept of language teaching at Masaryk University introduced in 2006, the Language Centre launched the process of standardization of language teaching and assessment related to the Common European Framework of Reference for Languages (CEFR). This process also entails standardization of testing university students who accomplished courses of Language for Specific Purposes (LSP) or Language for Academic Purposes (LAP) at different levels of the CEFR for above mentioned languages.

  • Název v anglickém jazyce

    Pitfalls and challenges of relating testing and assessment to the CEFR at the tertiary level

  • Popis výsledku anglicky

    The Language Centre (LC) of Masaryk University (MU) (Czech Republic) provides language teaching of English, German, Spanish, French and Russian to nine MU faculties. In connection with a new concept of language teaching at Masaryk University introduced in 2006, the Language Centre launched the process of standardization of language teaching and assessment related to the Common European Framework of Reference for Languages (CEFR). This process also entails standardization of testing university students who accomplished courses of Language for Specific Purposes (LSP) or Language for Academic Purposes (LAP) at different levels of the CEFR for above mentioned languages.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů