Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Evaluation of Communication Skills in Language for Specific and Academic Purposes (poster)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14640%2F13%3A00072379" target="_blank" >RIV/00216224:14640/13:00072379 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Beurteilung und Bewertung kommunikativer Leistungen bei mündlichen Prüfungen in der Fachsprache/ akademischen Sprache (Poster)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Diese Präsentation setzt sich zum Ziel die Ergebnisse des Projektes Compact darzustellen, im dessen Rahmen Leistungsdeskriptoren und Bewertungsskalen für die mündlichen Prüfungen in der Fachsprache und in der akademischen Sprache an der Masaryk-Universität in Brno entstanden sind. Für diese Prüfungen wurden zur Beurteilung und Bewertung kommunikativer Leistungen im fachlichen und akademischen Bereich praktikable kompetenzorientierte Bewertungskriterien entwickelt, deren Ziel in der Harmonisierung, Standardisierung, Transparenz und Objektivierung der Sprachprüfungen für die Studenten der Masaryk-Universität auf den Niveaustufen B1, B2 und C1 besteht.

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluation of Communication Skills in Language for Specific and Academic Purposes (poster)

  • Popis výsledku anglicky

    This presentation introduces the final outcomes of Compact project, the aim of which was to create descriptors and evaluations scales for oral examination in language for specific and academic purposes at Masaryk University. Criteria for evaluation of communication skills in Language for Specific and Academic Purposes were created with the purpose of making the evaluation of non-Philology students? oral performance harmonized, standardised, transparent and objective.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů