E-learning jako prostředek pro rozvoj testových dovedností v odborném cizím jazyce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14640%2F14%3A00075041" target="_blank" >RIV/00216224:14640/14:00075041 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
E-learning jako prostředek pro rozvoj testových dovedností v odborném cizím jazyce
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek reflektuje využití specifických nástrojů e-learningové podpory v IS MU pro tvorbu studijních materiálů v předmětu Angličtina na Lékařské fakultě. V důsledku inovace tohoto předmětu došlo ke změně systému testování anglického jazyka a s tím spojená nutnost studenty na nový systém efektivně připravit. Využití interaktivních osnov s odpovědníky se jevilo jako nejvhodnější řešení v nastalé situaci. V prezentaci budou demonstrovány (1) typy otázek v IS MU umožňující nácvik testových dovedností v odborné lékařské angličtině, (2) možnosti získání zpětné vazby pro zjištění validity vzniklých testových cvičení a (3) výsledky studentské ankety zaměřené na užitečnost prezentované e-learningové podpory.
Název v anglickém jazyce
E-learning as a Means for Developing Test Skills in English for Specific Purposes
Popis výsledku anglicky
The presentation reflects the use of specific e-learning tools in the Masaryk University Information System (IS MU) for the development of study materials in the English subject at the Faculty of Medicine. Due to the innovations of this subject, there has been a change in the system of English language testing and a related necessity to efficiently prepare the students for this new system. The use of interactive syllabi with ROPOT (Revision, Opinion Poll, and Testing) applications seemed to be the mostappropriate solution in the given situation. The presentation demonstrates (1) types of questions in the IS MU enabling the practice of test skills in English for medical purposes, (2) possibilities of receiving student feedback for the determination ofthe validity concerning the created test exercises, and (3) results of the student opinion poll focused on the usefulness of the presented e-learning materials.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů