Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Role of E-learning in Teaching English for Medical Purposes: From Anatomy to Test Skills

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14640%2F14%3A00075716" target="_blank" >RIV/00216224:14640/14:00075716 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://projekty.upce.cz/unicom/konf/conf-unicom-14.html" target="_blank" >http://projekty.upce.cz/unicom/konf/conf-unicom-14.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Role of E-learning in Teaching English for Medical Purposes: From Anatomy to Test Skills

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The use of e-learning in higher-education context has been on the increase in the last decade or so thanks to technological advances and more learner- and teacher-friendly environments. The paper discusses the roles of specific e-learning tools that wereused in developing study materials for EMP (English for medical purposes) courses. The tools being freely available to Masaryk university academic staff within the university?s Information System played an important role in enhancing successful languagelearning. They (1) supported the students in their learning both medical English and test skills, (2) helped the teacher in his efforts to make the lessons more effective and relevant to the students, and (3) provided valuable feedback concerning the validity of the created e-learning study materials. To confirm the usefulness of the materials, a student opinion poll was also carried out to find out what the students thought of the materials.

  • Název v anglickém jazyce

    The Role of E-learning in Teaching English for Medical Purposes: From Anatomy to Test Skills

  • Popis výsledku anglicky

    The use of e-learning in higher-education context has been on the increase in the last decade or so thanks to technological advances and more learner- and teacher-friendly environments. The paper discusses the roles of specific e-learning tools that wereused in developing study materials for EMP (English for medical purposes) courses. The tools being freely available to Masaryk university academic staff within the university?s Information System played an important role in enhancing successful languagelearning. They (1) supported the students in their learning both medical English and test skills, (2) helped the teacher in his efforts to make the lessons more effective and relevant to the students, and (3) provided valuable feedback concerning the validity of the created e-learning study materials. To confirm the usefulness of the materials, a student opinion poll was also carried out to find out what the students thought of the materials.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů