Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

E-technologie ve výuce jazyků vojenských profesionálů.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG42__%2F13%3A00498034" target="_blank" >RIV/60162694:G42__/13:00498034 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    E-technologie ve výuce jazyků vojenských profesionálů.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Implementace e-technologií do kurikula vysokých škol se stala nezbytným předpokladem pro motivaci jak studentů, tak vyučujících a ovlivňuje i úspěšnost při studiu. V úvodní části článku autoři popisují možnosti využití jednotlivých elektronických nástrojů ve výuce anglického jazyka. Ve druhé části svého příspěvku se zaměřují na studium anglického jazyka na Fakultě ekonomiky a managementu Univerzity obrany a aplikaci e-technologií do výuky. V závěrečné části autoři srovnávají názory studentů jak prezenčního, tak i kombinovaného studia na začlenění e-technologií do výuky anglického jazyka a jejich vztah k nim.

  • Název v anglickém jazyce

    E-techologies in Language Teaching of Military Professionals

  • Popis výsledku anglicky

    The implementation of e-technologies into the university curriculum has become an essential prerequisite for both student and teacher motivation, and they influence the study success as well. In the introductory part the authors describe possibilities ofelectronic tools usage in teaching and learning English. The second part deals with English study at the Faculty of Economics and Management at the University of Defence and e-technology implementation into the teaching process. In the final part the authors compare opinions of both full-time and part-time students on e-technology application and their attitude towards them.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    XXXI International Colloquium on the Management of Educational Process

  • ISBN

    978-80-7231-923-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita obrany, Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku