Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Interdisciplinary, collaborative, problem-based, content- and language-integrated: teaching and learning English in the 21st century

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14640%2F15%3A00087057" target="_blank" >RIV/00216224:14640/15:00087057 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Interdisciplinary, collaborative, problem-based, content- and language-integrated: teaching and learning English in the 21st century

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper reflects on a pilot course for science students developed within the Impact project at the Masaryk University Language Centre in Brno, Czech Republic. The main purpose of the presentation is to share the author?s experience as a coordinator ofthis course, in which a group of scientists from different disciplines and a group of language teachers collaborated on investigating a specific scientific problem. The paper ponders the feasibility of combining all the above-mentioned approaches in onecourse and suggests certain conditions necessary for such a scheme to succeed.

  • Název v anglickém jazyce

    Interdisciplinary, collaborative, problem-based, content- and language-integrated: teaching and learning English in the 21st century

  • Popis výsledku anglicky

    The paper reflects on a pilot course for science students developed within the Impact project at the Masaryk University Language Centre in Brno, Czech Republic. The main purpose of the presentation is to share the author?s experience as a coordinator ofthis course, in which a group of scientists from different disciplines and a group of language teachers collaborated on investigating a specific scientific problem. The paper ponders the feasibility of combining all the above-mentioned approaches in onecourse and suggests certain conditions necessary for such a scheme to succeed.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů