The Influence of an Assigned Seating Arrangement on the Student´s Learning
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F15%3A68748" target="_blank" >RIV/60460709:41110/15:68748 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Influence of an Assigned Seating Arrangement on the Student´s Learning
Popis výsledku v původním jazyce
The paper describes research carried out in a few groups of English and Spanish language courses. Discipline, preparedness for a final exam and final exam results are compared in a class where students were asked to follow a certain seating arrangement (experimental groups) and in groups were they were allowed to sit as they chose to (traditional groups).
Název v anglickém jazyce
The Influence of an Assigned Seating Arrangement on the Student´s Learning
Popis výsledku anglicky
The paper describes research carried out in a few groups of English and Spanish language courses. Discipline, preparedness for a final exam and final exam results are compared in a class where students were asked to follow a certain seating arrangement (experimental groups) and in groups were they were allowed to sit as they chose to (traditional groups).
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Lingua Viva
ISSN
1801-1489
e-ISSN
—
Svazek periodika
XI/2015
Číslo periodika v rámci svazku
21
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
18-26
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—