Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Influence of an Assigned Seating Arrangement on the Student´s Learning

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F15%3A68748" target="_blank" >RIV/60460709:41110/15:68748 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Influence of an Assigned Seating Arrangement on the Student´s Learning

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper describes research carried out in a few groups of English and Spanish language courses. Discipline, preparedness for a final exam and final exam results are compared in a class where students were asked to follow a certain seating arrangement (experimental groups) and in groups were they were allowed to sit as they chose to (traditional groups).

  • Název v anglickém jazyce

    The Influence of an Assigned Seating Arrangement on the Student´s Learning

  • Popis výsledku anglicky

    The paper describes research carried out in a few groups of English and Spanish language courses. Discipline, preparedness for a final exam and final exam results are compared in a class where students were asked to follow a certain seating arrangement (experimental groups) and in groups were they were allowed to sit as they chose to (traditional groups).

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Lingua Viva

  • ISSN

    1801-1489

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    XI/2015

  • Číslo periodika v rámci svazku

    21

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    18-26

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus