Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Matrix, Staff Development and Quality Assurance

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14640%2F16%3A00093355" target="_blank" >RIV/00216224:14640/16:00093355 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Matrix, Staff Development and Quality Assurance

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Masaryk University Language Centre (MU LC) has substantially expanded both in the number of students and staff and become the largest LC in the Czech Republic. This brought a necessity to adjust the organizational structure of the LC in order to enhance quality of cooperation and communication at various levels of the structure in terms of simplifying LC management, exploiting LC pedagogical expertise and maintaining high quality of language education. It was decided that the LC would be structured on a pattern of an adjusted matrix model whose structure provides for communication across the various levels of the LC and enables information to reach the intended audience via several avenues, thus making cooperation of various staff members possible. The paper concentrates especially on means that help to develop both internal and external teacher training via the matrix and special interest groups within its pedagogical section.

  • Název v anglickém jazyce

    The Matrix, Staff Development and Quality Assurance

  • Popis výsledku anglicky

    Masaryk University Language Centre (MU LC) has substantially expanded both in the number of students and staff and become the largest LC in the Czech Republic. This brought a necessity to adjust the organizational structure of the LC in order to enhance quality of cooperation and communication at various levels of the structure in terms of simplifying LC management, exploiting LC pedagogical expertise and maintaining high quality of language education. It was decided that the LC would be structured on a pattern of an adjusted matrix model whose structure provides for communication across the various levels of the LC and enables information to reach the intended audience via several avenues, thus making cooperation of various staff members possible. The paper concentrates especially on means that help to develop both internal and external teacher training via the matrix and special interest groups within its pedagogical section.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů