Managing a language centre: communication, quality and staff development
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14640%2F17%3A00097230" target="_blank" >RIV/00216224:14640/17:00097230 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Managing a language centre: communication, quality and staff development
Popis výsledku v původním jazyce
The talk shows how changes in our Language Centre organizational structure and the introduction of new networks enhance the quality of cooperation, sharing, staff training, research and communication at various levels of the LC. LC staff members’ feedback is used to illustrate how these novelties help teachers in personal and professional development and offers an interesting and original LC staff typology.
Název v anglickém jazyce
Managing a language centre: communication, quality and staff development
Popis výsledku anglicky
The talk shows how changes in our Language Centre organizational structure and the introduction of new networks enhance the quality of cooperation, sharing, staff training, research and communication at various levels of the LC. LC staff members’ feedback is used to illustrate how these novelties help teachers in personal and professional development and offers an interesting and original LC staff typology.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
60200 - Languages and Literature
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů