Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Převrácená třída: způsob efektivního využití času ve výuce cizího jazyka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14640%2F17%3A00097529" target="_blank" >RIV/00216224:14640/17:00097529 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://casajc.cz/article/show/62" target="_blank" >http://casajc.cz/article/show/62</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Převrácená třída: způsob efektivního využití času ve výuce cizího jazyka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá konceptem převrácené třídy (flipped class/classe inversée), který se už téměř deset let šíří především v zemích Severní Ameriky a v Evropě. Ačkoli byla převrácená pedagogika původně využívána pro výuku předmětů přírodních věd, v současnosti je často aplikována i v jiných oborech a její implementace do výuky cizích jazyků má rovněž své opodstatnění. Kombinuje prvky více didaktických přístupů, jako je autonomní a kolaborativní učení nebo projektové vyučování, a díky svému charakteru může být úspěšně uplatněna v univerzitním vzdělávání. Příspěvek nastiňuje vývoj a teoretické základy uvedeného pedagogického přístupu a prezentuje využití jeho prvků ve výuce odborné francouzštiny na Ekonomicko-správní fakultě v Brně.

  • Název v anglickém jazyce

    Flipped classes : how to use time effectively in foreign language teaching

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the flipped class, which has been spreading for nearly a decade in North America and Europe. Although reversed pedagogy was originally used to teach science subjects, it is currently applied to other disciplines, and its implementation in foreign language teaching is also well-founded. It combines elements of multiple didactic approaches, such as autonomous and collaborative learning or project teaching, and by its nature can be successfully applied in university education. The paper outlines the development and the theoretical foundations of the pedagogical approach and presents the use of its elements in the teaching of Business French at the Faculty of Economics and Administration in Brno.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60200 - Languages and Literature

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    CASALC Review

  • ISSN

    1804-9435

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2017

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    104-112

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus