Diagnostika jazykových kompetencí u dětí s odlišným mateřským jazykem – současná situace, meze a možnosti
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14640%2F17%3A00100341" target="_blank" >RIV/00216224:14640/17:00100341 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Diagnostika jazykových kompetencí u dětí s odlišným mateřským jazykem – současná situace, meze a možnosti
Popis výsledku v původním jazyce
Prezentace podává přehled o dostupných materiálech, pomocí nichž je možné diagnostikovat jazykové kompetence u dětí s odlišným mateřským jazykem. Jednotlivé nástroje krátce charakterizuje a hodnotí jejich využitelnost u dětí s odlišným mateřským jazykem. Jedná se jak o diagnostické materiály, určené pro poznání češtiny jako mateřského jazyka, tak o materiály, jež se snaží zachytit úroveň češtiny jako jazyka druhého/cizího.
Název v anglickém jazyce
Diagnostics of language competences in children with different mother tongues – current situation, limits and possibilities
Popis výsledku anglicky
This presentation offers an overview of available materials which can be used for diagnosing language competence in children whose mother tongue is not Czech. Specific tools are briefly characterised and their applicability in children whose mother tongue is not Czech is evaluated. Attention is paid to iagnostic materials focusing on Czech as a mother tongue as well as Czech as a foreign/second language.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů