Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Integration of Videoconferencing in ESP and EAP Courses.Focus on Community of Practice Interaction.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14640%2F18%3A00102081" target="_blank" >RIV/00216224:14640/18:00102081 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.igi-global.com" target="_blank" >http://www.igi-global.com</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.4018/978-1-5225-2724-4.ch012" target="_blank" >10.4018/978-1-5225-2724-4.ch012</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Integration of Videoconferencing in ESP and EAP Courses.Focus on Community of Practice Interaction.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The chapter is devoted to the use of videoconferencing technology and other social media tools for creating a community of practice communication within which authentic tasks and activities in multicultural ESP and EAP classes can be carried out. It describes theoretical background for effective use of these media based on the results of INVITE project and other research in the area, it mentions the importance of international institutional cooperation and the chapter shares examples of good practice pointing at their advantages. Samples of end-of-course feedback reflecting students' worries at the beginning of the course, their personal and professional achievements at the end of the course are included as well.

  • Název v anglickém jazyce

    Integration of Videoconferencing in ESP and EAP Courses.Focus on Community of Practice Interaction.

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter is devoted to the use of videoconferencing technology and other social media tools for creating a community of practice communication within which authentic tasks and activities in multicultural ESP and EAP classes can be carried out. It describes theoretical background for effective use of these media based on the results of INVITE project and other research in the area, it mentions the importance of international institutional cooperation and the chapter shares examples of good practice pointing at their advantages. Samples of end-of-course feedback reflecting students' worries at the beginning of the course, their personal and professional achievements at the end of the course are included as well.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60200 - Languages and Literature

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Cases on Audio-Visual Media in Language Education

  • ISBN

    9781522527244

  • Počet stran výsledku

    21

  • Strana od-do

    283-303

  • Počet stran knihy

    419

  • Název nakladatele

    IGI Global

  • Místo vydání

    Spojené státy americké

  • Kód UT WoS kapitoly