Integration of Videoconferencing in ESP and EAP Courses.Focus on Community of Practice Interaction.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14640%2F18%3A00102081" target="_blank" >RIV/00216224:14640/18:00102081 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.igi-global.com" target="_blank" >http://www.igi-global.com</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.4018/978-1-5225-2724-4.ch012" target="_blank" >10.4018/978-1-5225-2724-4.ch012</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Integration of Videoconferencing in ESP and EAP Courses.Focus on Community of Practice Interaction.
Popis výsledku v původním jazyce
The chapter is devoted to the use of videoconferencing technology and other social media tools for creating a community of practice communication within which authentic tasks and activities in multicultural ESP and EAP classes can be carried out. It describes theoretical background for effective use of these media based on the results of INVITE project and other research in the area, it mentions the importance of international institutional cooperation and the chapter shares examples of good practice pointing at their advantages. Samples of end-of-course feedback reflecting students' worries at the beginning of the course, their personal and professional achievements at the end of the course are included as well.
Název v anglickém jazyce
Integration of Videoconferencing in ESP and EAP Courses.Focus on Community of Practice Interaction.
Popis výsledku anglicky
The chapter is devoted to the use of videoconferencing technology and other social media tools for creating a community of practice communication within which authentic tasks and activities in multicultural ESP and EAP classes can be carried out. It describes theoretical background for effective use of these media based on the results of INVITE project and other research in the area, it mentions the importance of international institutional cooperation and the chapter shares examples of good practice pointing at their advantages. Samples of end-of-course feedback reflecting students' worries at the beginning of the course, their personal and professional achievements at the end of the course are included as well.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
60200 - Languages and Literature
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Cases on Audio-Visual Media in Language Education
ISBN
9781522527244
Počet stran výsledku
21
Strana od-do
283-303
Počet stran knihy
419
Název nakladatele
IGI Global
Místo vydání
Spojené státy americké
Kód UT WoS kapitoly
—