The Importance of Being Earnest. Can Teachers Learn from Students?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14640%2F18%3A00103474" target="_blank" >RIV/00216224:14640/18:00103474 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Importance of Being Earnest. Can Teachers Learn from Students?
Popis výsledku v původním jazyce
Redefining teacher and student roles is understood as a key principle of autonomous learning. This talk describes practical attempts to enhance an English language course with situations when students teach and teachers learn. It suggests that opening the teaching perspective to students, as well as to teachers being earnestly interested in learning from them, is crucial in a truly autonomous environment.
Název v anglickém jazyce
The Importance of Being Earnest. Can Teachers Learn from Students?
Popis výsledku anglicky
Redefining teacher and student roles is understood as a key principle of autonomous learning. This talk describes practical attempts to enhance an English language course with situations when students teach and teachers learn. It suggests that opening the teaching perspective to students, as well as to teachers being earnestly interested in learning from them, is crucial in a truly autonomous environment.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50300 - Education
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů