Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Designing an ESP Course

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14640%2F19%3A00111417" target="_blank" >RIV/00216224:14640/19:00111417 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.ejournals.eu/pliki/art/14128/" target="_blank" >http://www.ejournals.eu/pliki/art/14128/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Designing an ESP Course

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article aims to discuss the multilevel process of the ESP course design for the undergraduate students of the Faculty of Science at Masaryk University in Brno. Considering the different requirements of various disciplinary cultures as well as the lack of the specific disciplinary education of language teachers, it appears that an effective solution might be designing a course around a common framework of selected language functions and academic skills while allowing sufficient room for the specifics of typical disciplinary genres.

  • Název v anglickém jazyce

    Designing an ESP Course

  • Popis výsledku anglicky

    The article aims to discuss the multilevel process of the ESP course design for the undergraduate students of the Faculty of Science at Masaryk University in Brno. Considering the different requirements of various disciplinary cultures as well as the lack of the specific disciplinary education of language teachers, it appears that an effective solution might be designing a course around a common framework of selected language functions and academic skills while allowing sufficient room for the specifics of typical disciplinary genres.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60202 - Specific languages

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Zeszyty glottodydaktyczne

  • ISSN

    2080-2358

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    9

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    13-21

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus